ما به خدا اعتماد داریم
ظهور-راه کارهای دشمن-سیاست-جمهوری اسلامی

 
تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:,

همانطور که قبلا در پست ها خواندید،میدان آزادی از بالا به شکل صلیب دیده میشود.این بنا در سال1350به دستور محمدرضاشاه پهلوی و توسط مهندس عنایت که معماری بهائی بود،آغاز به ساخت کرد.در بالای این برج و حاشیه ی گنبد کوچک آبی رنگ،ستاره ی19 پر که نماد بهائیان است،کاملا مشهود است که میتوانید با تارنما(وبسایت)ی ویکیمپیا و یا نرم افزار گوگل ارس آن را بهتر مشاهده کنید.

برج آزادی

برج آزادی



ارسال توسط گمنام
 
تاريخ : شنبه 29 بهمن 1390برچسب:,

با سلام خدمت دوستداران گرامی ویلاگ ما به خدا اعتماد داریم.به علت امتحانات غیبتی طولانی داشتم که به خاطر آن از شما عذر خواهی میکنم.امیدوارم مرا ببخشید و با نظرانتان مرا بهتر یاری فرمایید.

 

 

                                                              گمنام

                               مدیریت وبلاگ ما به خدا اعتماد داریم



ارسال توسط گمنام

چندی پیش سوپر مدل و مانکن آمریکایی مسلمان شد!بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

سارا بوکر

سارا بوکر

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط گمنام
 
تاريخ : دو شنبه 28 آذر 1390برچسب:,

مقام معظم رهبری،آیت الله العظمی سید علی حسینی خامنه ای(مدظله العالی)در بیاناتی قاطع اسرائیل و آمریکا و هم پیمانانشان را محکوم کرد ودر پی  رو نمایی از سلاح های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،به آمریکا اولتیماتوم داد که اگر پا را از گلیم خود دراز تر کنند،این سلح ها و بمب ها بر سرشان فرو خواهد ریخت!

مقام معظم رهبری



ارسال توسط گمنام

 



سال ۱۷۲۵میلادی است. در وین نامه ای دریافت می شود که حاوی گزارشی است از مرگ اسرار آمیز چند تن از اهالی روستایی در مرز بوسنی، که در فاصله زمانی کمی نسبت به یکدیگر به شکل مرموزی کشته شده اند. از مردی به نام پیتر پلوگویوویچ (Peter Plogojovic) نیز به عنوان متهم نام برده می شود، و اینکه قربانیها را در خواب به قتل رسانده است. شگفت اینکه این شخص در زمان اتفاق این وقایع، خود مرده و به خاک سپرده شده بود.

در این زمان، بوسنی بعد از پیروزی بر عثمانها در سال ۱۷۱۸ متعلق به اطریش است. از طرف سازمان ارتش اطریش، گروهی برای بازرسی و روشن کردن این قتلها به بوسنی فرستاده می شوند. پزشکی نیز همراه این گروه است که وظیفه دارد گزارشی تهیه کرده و آنرا به مرکز بفرستد. آنچه در گزارش این پزشک در مورد جسد پلوگویوویچ آمده است، بی شک باور نکردنی است: ” جسد، به غیر از بینی که کمی تغییر شکل داده است کاملا تازه است. ناخنها افتاده اند و به جای آنها ناخنهای تازه رشد کرده اند. همینطور ​پوست کهنه که رنگی متمایل به سفید دارد، جای خود را به پوست تازه داده است.دستها، پاها و بقیه اعضای بدن در زمان حیات نمی توانستند بهتر از اکنون باشند. در دهان جسد مقداری خون جمع شده است که احتمالا از بدن مقتولین مکیده شده است.”



ارسال توسط
 
تاريخ : پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:فرقه,فرقه های ظاله,بهائیت,

بهائیت،نام فرقه ای ظاله است.اعضای این فرقه اعتقادات عجیب و منحرفی دارند.مثلا زنا را جایز می شمارند!

بهائیت

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط گمنام
 
تاريخ : یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:,

در پی حمل سلاح در زاغه ای از سپاه در ملارد،انفجار مهیبی رخ داد که کشته شدگان زیادی بر جا گذاشت.انفجاری که شیشه های خانه های فردیس را شکاند!

سپاه

انفجار در ملارد



ادامه مطلب...
ارسال توسط گمنام

 نخستین اسطوره های ایران باستان مربوط می شود به دوران استقرار اقوام آریایی در ایران و هند. اینان شاخه هایی از اقوام هند واروپایی بودند که به احتمال زیاد ابتدا در اروپای مرکزی می زیستند، سپس به تدریج شاخه شاخه شدند و ملت های خاصی را تشکیل دادند. آریاییان که بخش مهمی از این مجموعه اقوام بودند، راهی جنوب شرقی شدند و در هزاره های دوم و اول پیش از میلاد در هند و ایران استقرار یافتند. این اقوام به هند و ایرانیان مشهور شدند. دین و آیین شاخه هند نشین آنان در  متون مقدس هند باستان یعنی « وداها» و به خصوص سرود های باستانی هندی به نام « ریگ ودا»، و دین و آیین شاخه ایران نشین آنان در سرودهای باستانی ایرانی به نام    « یشت ها» ضبط و ثبت شده است، و این مجموعه سروده های مقدس سرشار است از باورها و رویدادها و شخصیت ها و آیین های اساطیری. این مجموعه ها مهم ترین منابع مطالعه اساطیر باستان، پیش از ظهور زردشت و همگانی شدن آیین  زردشتی در ایران باستان است. با استفاده از این منابع می توان باورهای اساطیری ایرانیان باستان را در فاصله زمانی بین هزار و پانصد سال تا پانصد سال پیش از میلاد مسیح، مطالعه و بررسی کرد.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط
 
تاريخ : جمعه 20 آبان 1390برچسب:,

آمانو،رئیس آژانس بین المللی هسته ای با اظهاراتی مظهک علیه ایران آنچنان احمقانه رفتار کرد که خود آمریکایی ها از سگ دست نشانده ی خود خشمگین شدند.

آمانو



ادامه مطلب...
ارسال توسط گمنام
 
تاريخ : پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:,

مدتی است که کمپانی فیلم سازی آمریکا،هالیوود فیلم جدیدی با نام زمینی دیگر ساخته است.دراین فیلم ظلم وجور زمین را فراگرفته است وسیاره ای دیگر مشابه زمین در فضا وجود دارد.انسان ها قصد دارند از زمین فرار کرده وبه آن سیاره مهاجرت کنند.

زمینی دیگر



ارسال توسط گمنام
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

اسلایدر

دانلود فیلم